Prekių gražinimas

  • Gražinti arba pakeisti prekę galite ne vėliau kaip per 14 dienų.
  • Apie pageidavimą grąžinti/keisti prekę būtina informuoti el. paštu: info@dubatai.lt
  • Po prekės išsiuntimo (esant prekės grąžinimui) būtina siuntos informaciją pateikti el. paštu info@dubatai.lt
  • Prekės negali būti dėvėtos ar kitaip naudotos, jos turi būti nesugadintos ir nepraradusios savo vertės. Grąžinamos prekės turi būti su visomis etiketėmis, originalioje pakuotėje.
  • Gražinamos prekės originali dėžutė negali būti apklijuota lipdukais/lipnia juosta, antspauduota, aprašinėta ar kitaip sugadinta.
  • Gražinama prekė turi būti išsiųsta tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.
  • Prekių su defektais grąžinimo išlaidas apmoka DUBATAI.LT. Defektais nelaikomas dydžio neatitikimas. Visais kitais atvejais prekės grąžinimą apmoka klientas.
  • Suma už grąžintą prekę grąžinama į nurodytą kliento sąskaitą per 14 dienų nuo informacijos (siuntos registracijos kodo) pateikimo el. paštu: info@dubatai.lt
  • Prašome nesiųsti grąžinamų prekių be išankstinio informavimo el. paštu. Tai palengvins grąžinimo procesą.
  • Informavus apie prekės keitimą/grąžinimą el.paštu, papildomos grąžinimo formos pildyti nereikia.

Norėdami gražinti arba pakeisti savo prekę informuokite mus el. paštu info@dubatai.lt

---

  • Pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013, kilus ginčui tarp pirkėjo ir pardavėjo, kurio nepavyksta išspręsti tarpusavio sutarimu. Ginčai, kurie susiję su Europos Sąjungoje įprastai gyvenančio vartotojo ir Europos Sąjungoje įsisteigusio komercinės veiklos subjekto elektroninio pirkimo-pardavimo arba paslaugų sutartyse nustatytais sutartiniais įsipareigojimais, gali būti pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą. EGS platforma - paprastas, efektyvus, greitas, nešališkas, skaidrus, nebrangus būdas ne teisme spręsti dėl elektroninių sandorių kylančius ginčus.


EGS platforma prieinama adresu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/